Veelgestelde vragen

Jazeker, iedereen is bij ons welkom om te bestellen.

Als jij een account aanmaakt in onze webshop kun jij de door jou gewenste producten bestellen en op de gewenste plek laten afleveren. Orders met een orderwaarde van minimaal € 250.00 excl. BTW (€302.50 incl. BTW) worden binnen Nederland & België zonder vrachtkosten geleverd (**). De order wordt franco huis geleverd, dus standaard op 1 adres.

** = Uitzonderingen zijn: grootvolume bakken, palletboxen en palletboxdeksels, daarbij is het franco bedrag boven € 350.00 excl. BTW. Bij handpalletwagens en elektrische palletwagens: bij deze producten komen bij verzending er altijd vrachtkosten bij. De hoogte van deze vrachtkosten is afhankelijk van het type, volume, gewicht en de bestemming.

  • De Waddeneilanden zijn hier een uitzondering op. De postcodes 1790 - 1797, 8899, 8881 - 8897, 9161 - 9164 en 9166 zijn op aanvraag. 

Als jij in de gelegenheid bent om jouw bestelling in Eindhoven op te komen halen, dan vervallen uiteraard de vrachtkosten en eventuele extra kosten voor lengte artikelen (maar soms zul je moeten wachten tot jouw product in Eindhoven klaar ligt vanwege productie, over levering vanuit een ander magazijn)

Geen e-mail ontvangen met een activatielink?

Indien jij een account aanmaakt wordt er binnen enkele minuten een automatische e-mail verstuurd naar het door jouw opgegeven mailadres verstuurd. Heb jij de e-mail niet ontvangen? De volgende twee redenen zijn het meest voorkomend:

  1. Is de e-mail bij jou in de spam of ongewenste e-mail terecht gekomen?

  2. Heb jij een spelfout gemaakt met het invullen van jouw mailadres?

Heb jij het bovenstaande gecontroleerd en is het nog steeds niet gelukt? Neem dan telefonisch contact met ons op, dan helpen wij jou graag telefonisch verder.

Jouw account bij ons vóór 1-7-2021?

Sinds 1 juli 2021 hebben we een nieuwe website, we hebben alle bestaande klantenaccounts daarin overgenomen, behalve wachtwoorden. Als je laatste bezoek, bestelling vóór 1-7-2021 was, dan zul je een nieuw wachtwoord aan moeten maken, via de knop "wachtwoord vergeten?". Het verloop is verder gelijk zoals hieronder beschreven staat, bij accounts aangemaakt na 1-7-2021.

Jouw account bij ons na 1-7-2021?

Is jouw account deze datum aangemaakt en/of gebruikt, maar nu kun je niet meer inloggen?

  • Klik op de knop "wachtwoord vergeten". Als je een wachtwoordherstel-verzoek doet krijg je een e-mail (het kan zijn dat deze terecht komt in je e-mail map “Spam” of “ongewenste e-mail”.

  • De link in de e-mail werkt en je kunt een nieuw wachtwoord ingeven

  • Op de pagina staat vervolgens het bericht dat het wachtwoord met succes is aangepast en dat je met het nieuwe wachtwoord voortaan kunt inloggen

  • Er volgt daarna géén bevestigingsemail meer

Mocht je ondanks bovenstaande problemen houden, neem gerust met ons contact op via e-mail info@bcf-products.nl of bel via +31-(0)40-8436761

Ja, maar niet op alle bestellingen.

  • Orders met een orderwaarde van minimaal € 250.00 excl. BTW (€ 302.50 incl. BTW) worden binnen Nederland & België zonder vrachtkosten geleverd (). De order wordt franco huis geleverd, dus standaard op 1 adres.

    • ** = Uitzonderingen zijn: grootvolume bakken, palletboxen en palletboxdeksels, daarbij is het franco bedrag boven € 350.00 excl. BTW. Bij handpalletwagens en elektrische palletwagens: bij deze producten komen bij verzending er altijd vrachtkosten bij. De hoogte van deze vrachtkosten is afhankelijk van het type, volume, gewicht en de bestemming.

  • De Waddeneilanden zijn hier een uitzondering op. De postcodes 1790 - 1797, 8899, 8881 - 8897, 9161 - 9164 en 9166 zijn op aanvraag. 

  • De vrachtkosten worden automatisch bij jouw bestelling berekend. Er gelden wel een aantal voorwaarden voor de franco huis levering:

  • De bestelling wordt op één adres geleverd.

  • Alles wat groter is als een standaard verpakkingsdoos, en ook lengte-producten boven de 1.75 m zijn standaard extra kosten verbonden, zoals bijvoorbeeld bij stangen en rails. Deze extra kosten zijn afhankelijk van jouw bestelling en worden automatisch doorberekend. Als jij de bestelling komt afhalen, worden er uiteraard geen extra kosten berekend.

  • Het adres is op het vasteland. De vrachtkosten voor de Waddeneilanden (postcodes 1790 - 1797, 8899, 8881 - 8897, 9161 - 9164 en 9166) zijn op aanvraag.

Wij hebben verschillende betaalmethoden:

  • iDEAL

  • Creditcard (Mastercard en Visa)

  • Bancontant

  • KBC / CBC

  • SEPA overboeking

  • Vooruitbetaling door middel van bankoverschrijving

  • Betalen op rekening. Indien jij wilt betalen op rekening dien jij een formulier in te vullen dat op de pagina "Betaalwijze" staat. Als het formulier is ingevuld kun jij dit opsturen naar info@bcf-products.nl en wij antwoorden dan zo snel mogelijk.

Dit verschilt per product

Bij al onze artikelen staan de gemiddelde levertijden per product. Bij het bestellen van jouw order ontvang jij van ons zo snel mogelijk een orderbevestiging. In deze orderbevestiging staat een "verwachte afleverdatum". Dit is de datum waarop wij verwachten te kunnen leveren. Als jij verscheidene producten hebt besteld versturen wij de artikelen (indien mogelijk) gecombineerd. Jij dient dan te rekenen op een levertijd van het artikel met de langste levertijd!

Als de levertijd afwijkt van de normaal zetten wij in rode tekst onderaan wat de reden hiervan is. Het komt voor dat sommige artikelen vertraging oplopen. Wij proberen dit altijd aan jou door te geven. Echter, krijgen wij dit ook niet altijd door van onze leveranciers / pakketvervoerder. Bij een dringende vraag kun jij daarom altijd het beste even contact met ons opnemen.

De standaardlevertijd van artikelen die wij op voorraad hebben is 1-2 werkdagen na opdracht. Maatwerk (producten die speciaal voor jou gemaakt worden), grote hoeveelheden of producten uit een extern magazijn kunnen invloed hebben op deze levertijd.

Ja, maar er zijn wel uitzonderingen!

Voor onze retourvoorwaarden, check onze "retourneren" pagina.

Met elke klacht kun jij bij ons terecht; wij leren graag van onze fouten.

Het is natuurlijk vervelend als jij een klacht hebt over onze dienstverlening of producten. In dat geval vragen wij jou vriendelijk om jouw klacht aan ons door te geven. Jij kunt ons per telefoon of e-mail bereiken.

Uiteraard proberen wij jouw klacht zo goed mogelijk te behandelen en naar tevredenheid op te lossen. Wij antwoorden zo snel mogelijk maar het kan zijn dat er wat moet worden uitgezocht voordat wij jou kunnen antwoorden. Ons streven is om altijd binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht te antwoorden. Mocht de afhandeling meer tijd nodig hebben dan stellen wij jou hiervan op de hoogte.

Onze gegevens:

  • Steenoven 4 E

  • 5626 DK

  • Eindhoven

  • +31(0)40 843 67 61

  • info@bcf-products.nl

Niet tevreden met onze afhandeling?

Uiteraard proberen wij dit te allen tijden te voorkomen; wij zoeken namelijk altijd naar een oplossing. Als jij toch niet tevreden bent neem dan contact op met de afdeling "Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk" waarbij BCF-Products is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).