Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland en België: 

  • Orders met een orderwaarde van minimaal € 35,00 excl. BTW (€ 42,35 incl. BTW), worden franco huis geleverd, op 1 adres vaste wal.
  • Voor orders met een orderwaarde tot € 35,- excl. BTW (€ 42,35 incl. BTW) berekenen wij € 8,00 excl. BTW (€ 9,68 incl. BTW) aan vrachtkosten.
  • De vrachtkosten voor de Waddeneilanden (postcodes 1790 - 1797, 8899, 8881 - 8897, 9161 - 9164 en 9166) zijn op aanvraag. 

Buiten Nederland en België: vrachtkosten op aanvraag. 

Met welke betaalmiddelen kan worden betaald?

Er kan worden betaald met de volgende betaalmiddelen:

  • Ideal
  • Creditcard (Mastercard en Visa)
  • Rembours
  • Bancontant / Mister Cash
  • V Pay
  • Maestro

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De standaardlevertijd van voorraadproducten bedraagt maximaal 2 werkdagen na opdracht. Speciaal voor u bestelde of gemaakte producten hebben een andere levertijd, afhankelijk van het soort product en de hoeveelheid, gemiddeld tussen één en drie weken. Voor specifiekere levertijd: op aanvraag of kijk bij de opgegeven levertijd van het product.

Welke leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op een bestelling?

Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op uw bestellingen/retourneringen.

Wat moet ik doen als ik een artikel wil retourneren?

Er geldt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Uitgesloten zijn producten die klantspecifiek zijn, dus speciaal voor u gemaakt zijn. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor onze rekening, mits de retourzending door ons geregeld is of indien door u geregeld, wij vooraf schriftelijk akkoord zijn gegaan met de door u te maken retourkosten. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren, indien door ons is vastgesteld dat de producten in de juiste staat en aantallen zijn ontvangen. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier voor herroeping (pdf).

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. In dat geval vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven; dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Hondsruglaan 89-03
5628 DB Eindhoven
Telefoonnummer +31(0)40 843 67 61
Fax +31(0)84 867 98 01
E-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de afhandeling meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar BCF-Products bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

End FAQ